Windows Phone: Slanje kontakata SMS-om – Contact Sender

imageKad sam počeo da koristim HTC HD7 moja prva primjedba na Windows Phone 7 je bila da ne mogu da pošaljem kontakte preko SMS-a. Koristio sam jedno vrijeme program textContact Light, ali mi je bio prilično nepraktičan, jer sam morao da kucam ime osobe čiji broj sam slao. Pomalo sam zaboravio na ovaj problem, ali potreba da makar tri-četiri puta nedjeljno pošaljem broj drugoj osobi me je pomalo nervirala. Prije dva dana sam potražio da li ima novih programa, po prvi put koristeći MarketPlace (http://www.windowsphone.com/en-US/marketplace) za pregled – mnogo je udobnije pregledati ponudu programa na kompjuteru. Našao sam nekoliko, pogledao ratings, pročitao komentare (iskreno, svaki put se iznenadim koliko su korisni) i odabrao program Contact Sender:

http://www.windowsphone.com/en-US/apps/8047659a-23d3-44b8-8f4f-d081f8c98fd2

Iako ne postoji mogućnost da se pošalje adresa, sve dok ne dobijemo (nadam se) mogućnost da iz kontekstnog menija pošaljemo podatke, ja sam zasad zadovoljan.

Napomena: postoji više programa sa istim imenom, ja sam odabrao onaj čija ikonica je prikazana na početku teksta.

Ovaj unos je objavljen pod Windows Phone 7. Zabeležite stalnu vezu.

Ostavite odgovor

