Windows Phone 7 – slanje kontakata SMS-om

imageVeć mjesec dana koristim Windows Phone 7. Ustvari, koristim HTC HD7 sa Windows Phone 7 operativnim sistemom, ali pošto radim u Microsoft-u, nadam se da mi ne zamjerate što prvo govorim o operativnom sistemu. Postoji još jedan razlog – do tada sam koristio HD2 pa mi je jedina razlika operativni sistem.

Nakon nekoliko dana korišćenja samo jedna riječ mi je odgovarala za opisivanje  – smoothly. Tek kasnije sam preveo tu riječ na naš jezik – sve operacije na njemu se odvijaju bez zastoja, glatko. Ima izvanredan kalendar, outlook klijent mu je puno bolji.

Ne želim samo da ga hvalim, ima i nekih stvari koje nažalost nedostaju. Neću govoriti o copy paste opciji koja je najčešća tema – govorim o nedostatku opcije za slanje kontakata putem SMS-a.  U međuvremenu se pojavila aplikacija textContact Light koja donekle rješava ovaj problem. Aplikacija se nalazi u Marketplace –> App –> Tools.

Probao sam, radi, nema sve što smo navikli u WM 6.5, ali makar ne moramo ručno unositi broj i/ili e-mail adresu.

Ovaj unos je objavljen pod Windows Phone 7. Zabeležite stalnu vezu.

2 reagovanja na Windows Phone 7 – slanje kontakata SMS-om

  1. Rcabrilo kaže:

    Čestitam, na blogu i želim ti puno lijepih tekstova.

  2. Vuk kaže:

    Bravo, samo budi istrajan.

Ostavite odgovor

